اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک
اعتماد-مشتری-قانون-تجارت-الکترونیکی-تجارت-الکترونیکی-چیست-بازاریابی-اینترنتی-تعریف-تجارت-الکترونیکی-کاربرد-تجارت-الکترونیکی-اعتماد-در-تجارت-الکترونیک-اعتماد-مجازی-اعطای-نماد-اعتماد-الکترونیک-اخذ-اینماد
جذب و تبدیل مشتری در تجارت الکترونیک
در دنیای امروز با افزایش رقابت در کسب و کارهای مختلف، هوشمندی و استفاده از ابزارهای مختلف از واجبات هر کسب و کاری به حساب می آید. به همین منظور در مجموعه آروند تصمیم گرفتیم آموزش هایی در زمینه تجارت الکترونیک و مباحث مربوط به آن ارائه کنیم به همین دلیل در این قسمت به مساله جذب و تبدیل مشتری در تجارت الکترونیکی پرداخته ایم.
تجارت الکترونیک (ECommerce) که به آن تجارت اینترنتی نیز می گویند، به خرید و فروش کالاها یا خدمات با استفاده از اینترنت و انتقال پول و داده برای اجرای این معاملات اشاره دارد. تجارت الکترونیک اغلب به فروش کالاهای فیزیکی بصورت آنلاین اشاره می شود، اما به طور کلی به فرآیندی که هر نوع معامله تجاری را از طریق اینترنت تسهیل می کند هم تجارت الکترونیک گفته می شود.
از زمان اولین فروش آنلاین انجام شده تا کنون تجارت الکترونیک همواره درصدد یافتن راه هایی است تا تکامل پیدا کند و محصولات هر کسب و کاری را به راحتی به فروش برساند. هدف از فعالیت در تجارت الکترونیک ممکن است فروش کالا به خرده فروشان آنلاین و یا اشخاص باشد.
امروزه پیشرفت در تجارت الکترونیک به حدی رسیده است که فریلنسرهای مستقل، مشاغل کوچک و شرکتهای بزرگ همگی از تجارت الکترونیک بهره مند شده اند. این اتفاق مثبت و خوب به آنها این امکان را می دهد تا حجمی از کالاها و خدمات خود را بفروشند که با خرده فروشی سنتی آفلاین امکان پذیر نبود.